NFS MOST WANTED TORRENT İNDİR
MODİFİKASYON DEĞİL, ÖDÜL SİSTEMİ
Kısaca şöyle anlatayım. Bir arabayı Jack Spot’tan aldınız. Her aracın kendine has, şehrin farklı noktalarından başlayan yarışları var. Bu yarışları başarıyla tamamlarsanız, araç modifikasyonlarına sahip oluyorsunuz. Fakat bu modifikasyonlar ne kişiselleştirilebilir şeyler, ne de birbirinden farklı şeyler. Yani Carrera S’e takabileceğiniz yükseltmeler de aynı, Impreza’ya takabileceğiniz yükseltmeler de aynı. E ne anladık o işten o zaman? Tamam, ortak bir havuz olur ve bu havuzdan istediklerimizi istediğimiz araca takabiliriz belki ama Burnout Paradise 2’de işler böyle değil. Bir araca modifikasyon yapacaksanız, o aracın yarışlarını tamamlamanız gerekiyor. “Oyundaki bütün yarışları tamamladım, her modifikasyonu açtım!” diye böbürlenmeyecekseniz, modifikasyon sistemi sizi büyük bir hayal kırıklığına uğratacak. Tamamiyle oyunun oynanış süresini artırmak için yapılmış bir hareket. Ancak oyunun araç yelpazesi böylesine genişken, neden insanı tek bir aracı mükemmelleştirmeye iten bir sisteme gidilmiş, anlamak güç. Çoğu aracın başına ilk geçtiğinizde NOS bile yok, bunun için en temel yarışı oynamanız gerekiyor.
Tabi oyunun kendini tekrar etmesinin alt yapısını kuran bu modifikasyon sistemi değil, bağlanabileceğiniz bir hikaye olmaması. Bu minvalde oynadığınızda, oyunda ne zaman ne yaptığınızın pek bir önemi yok açıkçası. “Çerezlik oyunlar” diye adlandırdığımız klasmanda yerini alıyor Burnout Paradise 2. Bunu sakın bir yerme olarak algılamayın, zira oyunun tek yönü Arcade. Ve Criterion’un en iyi yaptığı şey bu. Oyunda başka da bir yön olmadığı için Criterion oyundaki eğlenceyi azami hale getirmek için elinden geleni ardına koymamış.
Tabi oyunun kendini tekrar etmesinin alt yapısını kuran bu modifikasyon sistemi değil, bağlanabileceğiniz bir hikaye olmaması. Bu minvalde oynadığınızda, oyunda ne zaman ne yaptığınızın pek bir önemi yok açıkçası. “Çerezlik oyunlar” diye adlandırdığımız klasmanda yerini alıyor Burnout Paradise 2. Bunu sakın bir yerme olarak algılamayın, zira oyunun tek yönü Arcade. Ve Criterion’un en iyi yaptığı şey bu. Oyunda başka da bir yön olmadığı için Criterion oyundaki eğlenceyi azami hale getirmek için elinden geleni ardına koymamış.
Özellikle sürüş dinamikleri oldukça eğlenceli. Gerçeğe pek bir yakın olsa da simülatif bir yanını görmek çok mümkün değil ancak sırf Arcade diye de uçan arabalar görmüyorsunuz. Eğer görseydik işte o zaman Criterion’u yerden yere vurmamız gerekirdi. Tabi bu gerçeğe yakınlığın temel nedeni oyunun motorunun Frostbite 2 olması, doğal olarak oyun dinamikleri oldukça başarılı. Kah araçların kontrolünde olsun, kah çevresel etkileşimin (Burnout Paradise’dan alışageldiğimiz çit kırma, pano kırma gibi aksiyonlar) doruklarında Frostbite 2’nin etkisi hissediliyor.
İşletim Sistemi: Windows Vista SP1 32-bit
İşlemci: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHz veya Athlon X2 2.7 GHz)
RAM: 2 GB RAM
Ekran Kartı: 512 MB Radeon HD 3870 veya üstü yada NVIDIA GeForce 8800 GT veya üstü
Hard Disk: 20 GB Hard Disk alanı
DirectX: NVIDIA 10, AMD 10.1
Boyut: 5.30 GB
Dosya Türü: iso
İndirme Şekli: Torrent
Dosya Türü: iso
İndirme Şekli: Torrent
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder