Batman Arkham Origins [RELOADED] - Full - Hızlı - Torrent - İndir

Batman Arkham Origins [RELOADED] - Full - Hızlı - Torrent - İndir

BATMAN ARKHAM ORIGINS TORRENT İNDİR


Arkham serisi, bence Batman’in başına video oyunu formatında gelen en iyi şey. Çocukken, Super Nintendo’mda ilk oynadığım oyunlardan birisi The Adventures of Batman and Robin idi. Batman and Robin, ilk oynadığım oyunlardan biri olmasının yanında, ilk oynadığım Batman oyunuydu ve hastası olmuştum. Müzikler, hikaye, silah sistemi, grafikler falan derken, gece gündüz en zorlandığım yer olan The Riddler bölümünü geçmeye çalışırken buluyordum kendimi, İngilizce bilmediğim için o zamanlar, bir türlü Riddler’ın bilmecelerine cevap veremiyordum, seneler sonra bir keyifle tekrar kurdum, bu sefer oyunu bitirebildim. Gariptir, hikaye Joker ile başlayıp Joker ile bitiyordu, Batman’in çoğu yaşanmışlığı gibi.

Batman, çizgi roman tarihinin en önemli karakterlerinden biri, bu önemden mütevellit, gerçekten çok ciddi bir hayran kitlesi var. Bu hayran kitlesi, sayı olarak değil, ciddiyet olarak ciddi. Öyle tiplerden bahsediyorum ki, Batman ile ilgili her şeyi izleyip, her şeyi okurlar, sevmediklerini eleştirmezler, yok sayarlar, Kara Şovalye’ye yapılan en ufak saygısızlığı çok kişisel alırlar. 

Batman’i bilen insan sabırlıdır, Batman’i tanıyan ve seven insan, tam olarak hangi nedenlerden dolayı sevdiğini çok iyi bilir ve garip bir şekilde, Bruce Wayne karakterini öyle içselleştirir ki, bir yerden sonra hiçbir süper kahraman ile kuramadığı empatiyi Batman ile kurar. 

Bunun en büyük sebebi bence, Bruce Wayne’in aslında yazılmış en insan karakterlerden biri olması. Bruce’un o yarasa maskesini takma sebebinin ardında da bu fikir yatıyor zaten: “Herkes Batman olabilir.”






En Düşük (minimum) Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows Vista 32 Bit
İşlemci: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz veya AMD Athlon X2 2.8 GHz
RAM: 2 GB
Ekran Kartı: 512 MB Geforce 8800 GTS veya Radeon HD 3850
Hard Disk: 20 GB Hard Disk alanı
DirectX: 9
Boyut: 18.43 GB
Dosya Türü: .iso
İndirme Şekli: Torrent

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder