The Sims 4 [RELOADED] - Full - Hızlı - Torrent

The Sims 4 [RELOADED] - Full - Hızlı - Torrent

THE SIMS 4 TORRENT İNDİR

Karakterini, evini yapıp paylaş!

The Sims 4 geldiği için heyecandan ölmüş olmamı bir kenara bırakırsak, bazı sıkıntılar yaşamadım da değil. Her hafta haberini yaptığımız, yeni Sims’te şu olmayacak, bu olmayacak, havuzu inekler içecek gibisinden haberlerden o kadar çok bunalmıştım ki, artık oyunu kendim denemek ve ne kadarının doğru olduğunu görmek istiyordum.

İlk ekrana girdiğimde bir şeylerin değiştiğini fark ettim. Klasik The Sims ara yüzü baştan aşağı yenilenmiş durumda. Ana ekran son derece sade ve tek yapmamız gereken “play” tuşuna basıp karakter yaratma ekranına gitmek olmuş. Sağ üstte ise daha donra değineceğim “paylaşım menüsü” bulunuyor.

The Sims 3’le beraber oyun tarzı mahalle odaklı olmaktan çıkıp, karakter odaklı olmuştu. Yani her açtığımız Sim, farklı bir mahallede oyuna başlıyordu. Ben bu özelliğe hiç alışamayacağım sanırım. Daha önce oynadığımız Sim’leri mahallede koşuştururken görmek keyif verici bir özellikti.

Yinede Maxis’in bu kararına karışamıyorum. Eskiden sadece bizim aktif olduğumuz evde zaman işliyordu. Diğer Sim’ler hiçbir şekilde zaman akışından etkilenmiyordu. The Sims 3 ile beraber bu durumun önüne geçildi ve oyunun zaman çizgisi hiç olmadığı kadar organik hale getirildi. Kardeşimin Sim’lerine bulaşmayı çok özlemiş olsam da bu karara kızamıyorum. Hem zaten kendi bilgisayarı var, istesem de bulaşamam.

The Sims 4’ün karakter ekranıysa bugüne kadarki en detaylı ve en pratik ara yüze sahip. Menülerin basitleştirilmesi sayesinde kolayca istediğimiz özellikleri yansıtabiliyoruz. Karakterimizin yürüme şeklinden, hayat amacına kadar her bir ayrıntıyı ayarlayabiliyoruz. Karakter yaratımı olan her oyunda bulunan, belli bir çizgi üzerinden özellikleri ayarlamaysa tamamen tarihe karışıp, çöp oluyor. Yapısal özellikleri fare yardımıyla gerçek zamanlı uygulayıp Sim’imiz üzerinde deniyoruz. Fareyi sağa çekiyoruz göbek büyüyor, sola çekince küçülüyor, yukarı çekince bulunduğu yer değişiyor. Boynumuz, yüzümüz, gözlerimiz, kollarımız, bileklerimiz, kısaca bütün yapısal değişikliklerimiz bu sayede yapılıyor.




En Düşük (minimum) Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows XP SP3
İşlemci: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo veya AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+
RAM: 2 GB
Ekran Kartı: Geforce 6600 veya Radeon X1300
Hard Disk: 9 GB Hard Disk alanı

Update dosyasının içindekileri oyun dosyasının içine yapıştırın.

Crack dosyasının içindekileri ts4.exe nin olduğu yere Game/Bin klasörünün içine yapıştırın.

Dosya 90MB olduğundan hızlı indirme sitesine (mega.co.nz) yükledim.

Crack Ve Update' in indirme linki
https://mega.co.nz/#!BMsjWYoT!lh_KYhO-2a8OTjnb4i3dbbacODQzeZ7FbtijKzuSX2I

NOT! Oyunun Açılabilmesi İçin Origini İndirmeniz ve Offline Olarak Açmanız Gerekmektedir.
Boyut: 8.55 GB
Dosya Türü: Kurulumsuz Oyun Dosyası
İndirme Şekli: Torrent

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder